MY ROOM



Saying goodbye to my room in Leicester has been really sad but doing this drawing sitting in my bed helped me overcoming the trauma.

It was messy but it was my tidy mess and i loved it, by the way i think i prefer urban sketching with a regular pen rather than an ink pen, i feel like the line variation is higher but it still looks more powerfull than pencil... anyway, i´ll keep testing, that´s part of the fun!


La verdad es que despedirme de mi habitación en Leicester me ha dado mucha pena, por eso uno de los últimos días me decidí a hacer un dibujillo desde la cama, asi el trauma no ha sido tan desastroso.

A ver, la habitación era una leonera pero yo sabía donde estaba cada cosa... que típico esto oye. Por cierto creo que prefiero hacer los bocetos estos rápidos con un boli bic de toda la vida en vez de con rotring, siento que la variación de la linea es mayor, pero bueno, seguiré probando como siempre :)






0 comments:

Post a Comment